Ny bok i posten – Aktivitetsavpassing


Rene julaften her i dag. 

Bestillte denne på mandag – i dag lå den i postkassa! (Hurra for @meforeningen !)

Denne har stått på ønskelista i et år, så det var sannelig på tide.

Så langt har jeg 

bladd meg gjennom innholdsfortegnelsen, skumlest (og glemt forordet), 

lest og stort sett glemt kapittel 1, 

konkludert med at denne må leses med highlighter i hånda og penn tilgjengelig, 

sett litt grundigere på innholdsfortegnelsen og kopiarkene/skjemaene bakerst i boka 

og slåss mot trangen til å sluke hele boka i ett (noe som absolutt ikke er poenget og som også pr nå er klin umulig for min del) og bli verdensmester i aktivitetsavpassing og dermed helt frisk – noe som er helt urealistisk. 

Aktivitetsavpassing er et verktøy – ingen kur.

Men jeg gleder meg til å lære litt mer, bli litt klokere og forhåpentligvis etterhvert klare å snu den nedadgående spiralen jeg har levd i de siste årene.

Det må jo bare gå!

Legg igjen en kommentar